דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעות - באמצעות בית השקעות 

מאת    [ 18/01/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2253 פעמים ]

 

השקעות הן תחום פיננסי שבו משקיעים במוצרים פיננסים שונים- כמו אגרות חוב, מניות, מטבע חוץ, השקעות בנדל"ן, קרנות נאמנות, קרנות סל ועוד אפשרויות רבות. ניתן בהחלט ללמוד את התחום ולנסות ולהשקיע לבד, אך מרבית האנשים שאינם מבינים בתחום, שוקלים להשקיע באמצעות בית השקעות. ישנם בתי השקעות רבים בארץ, והם מציעים שירות של ניהול תיקי השקעות. משמעותו של ניהול תיק השקעות, הוא שיהיה אדם שאחראי על ניהול ההשקעות, הפניית הכספים לאפיקים שונים ורכישתם ומכירתם של אותם מוצרים פיננסיים שונים, בהתאם לקו מדיניות ההשקעה שקבע יחד עם הלקוח.

כאשר מחליטים לפתוח תיק השקעות, חשוב לדעת שניתן להגיע לרווחים גדולים ולהכנסה של סכומי כסף רבים, אך זאת במידה שניהול התיק יעשה בצורה חכמה, על ידי אדם שמנוסה בניהול תיקי השקעות, ושיש לו ידע וניסיון רב בתחום. גם אם בחרתם לנהל את תיק ההשקעות שלכם בבית השקעות, כדאי שתקראו מעט על הנושא, ושתגיעו לתחום כשיש לכם ידע בסיסי כלשהו.

אם החלטתם להשקיע את כספכם בתחום ההשקעות, ולא לבחור באפיק סולידי כמו תכנית חיסכון, בחרו בית השקעות מנוסה ואמין, שיש לכם המלצות עליו, או בשירות השקעות שנותן הבנק שלכם, אם אתם מעדיפים שירות שכזה. יש לדעת ששירות של ייעוץ בנושא השקעות מהבנקים הוא ייעוץ שיש עליו הגבלות מסוימות, וכן חשוב לדעת שהבנקים לרוב מנסים לגרום לכך שיקנו את המוצרים הפיננסיים שלהם, כך שיש בצורה כזאת של השקעות חסרונות מסוימים.

בבית השקעות, תבחרו לכם אדם שאחראי על ניהול תיקי השקעות, והוא יוכל לספר לכם על התחום, לייעץ לכם כיצד להשקיע את כספכם, ויחד תוכלו לבנות את התיק- שכולל כמובן את הכסף שיש בידכם ושאתם רוצים להשקיע, ואת מדיניות ההשקעה שלכם. מנהל התיק שלכם, יקבל ייפוי כוח לחשבון בנק מיוחד שתפתחו, ויוכל לבצע את כל הפעולות בעצמו, ללא צורך בכם לאישור או לחתימה כלשהי.

ניהול תיקי השקעות בבית השקעות צריך להיעשות על ידי מתן תשומת לב מרבית ללקוחות ולמה שהם רוצים, יש לקוחות שמעוניינים להשקיע ברמת סיכון נמוכה יחסית, ויש שמוכנים להסתכן. יש כאו שרוצים להבטיח השקעה לטווח ארוך, ומסוגלים להשקיע בנדל"ן, בקרנות נאמנות וכדומה, ויש כאלו שרוצים רווח מיידי והשקעה לטווח קצר. את כל אלו צריך לדעת לפני שמתחילים לנהל את תיק ההשקעות, וחשוב לבחור בית השקעות שמאפשר בנייה של מדיניות ניהול תיקי השקעות בשיתוף עם הלקוח.

יש בתי השקעות שנטיית ההשקעות שלהם היא להשקעות מסוכנות יותר, ויש כאלו שנחשבים לסולידיים יותר, ולעתים נובעים מכך גם ההבדלים בדמי הניהול. ניהול של תיק השקעות שנוטה יותר להסתכן צריך להיות צמוד ויחסית יומיומי, בניגוד לתיק סולידי יותר. כמובן שאפשר להחליט על מדיניות השקעה מפוצלת- חלק מהכסף להשקיע במוצרים פיננסיים יציבים יותר, וחלק בתחומים מסוכנים יותר, בעלי אפשרות לתשואה גבוהה. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב